torsdag 18 februari 2016

Instagram och Pinterest

otroligt solnegångsmall


Idag kommer även att de som följer mig på Instagram och Pinterest kunna se denna blogg. Bloggen kommer även finnas på profilen på Instagram. Så det blir inte bara spel på bloggen. Kommer även bli en del bilder som jag inte vill dränka min följare på Instagram. Kommer även ha en del fotografer som kommer visa sina bilder här. Det kommer bli en hel del udda och mycket vackra bilder, då jag har bra bit över 500 stycken fotografer som jag följer och som följer mig.
Kommer även ha tips för de som vill börja fotografera och känner att det kan vara nåt. Blir tips på fotosidor som man kan visa sina alster och på visa där man kan tjäna sina första foto pengar.
2c288db861249f43e35da05b0094267c
Nekra Shary Queen of Steampunk. Älskar steampunk modet. Foto: Ivan Sili
För mina Pinterest följare så kommer jag se till att lyfta fram användare och massor med bilder som jag tycker är vackra och som jag beundrar.
(For my Pinterest followers, I will be sure to highlight users and lots of pictures which I think is beautiful and that I admire.)
I runda slängar blir det 3000 som kommer ha tillgång till bloggen ikväll. Ska bli kul att se vad som händer. :)
#instagram #pinterest #photo #foto #blogg #slabg8r #gaming #bilder #följare #follow #följ #fotografering #vacker #sensuell #fotokonst #photoart

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar