fredag 26 februari 2016

På sjukhus


 
Igår åkte jag in till sjukhuset i Linköping för att min läkare ville gå till botten med den feber jag haft över en månad. Jag var här innan 09:30 och vart inlagd direkt. Han vilande inte på hanen. Fick eget rum och efter massa prover och tester, så hamnade jag på ett nytt rum. Ett ensamt rum, som jag hade när jag var nytransplanterad. Ett isoleringsrum så nu ligger jag här isolerad från omvärlden och kollar på film och på Youtube som alltid. Jag är isolerad för att jag kan bära omkring på influensan. Själv tror jag inte det. :)

Plus att jag varit och kollat på Hermitcraft säsong 3 och kollat in xBCrafted bas. Helt sjukt snyggt. 

xBCrafted är en extrem bra byggare. Plus att hans personlighet är så grymt skön. Fnittrar och har sig. Så här några bilder jag tog på hans bas. Han hade lämnat några fina saker i kista som man kunde ha nytta av. Det var riktigt nice!




Ha en fin dag och krama varandra. 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar