lördag 9 april 2016

Tidning, tröjor och andra saker.

Nu kanske ni undrar varför jag har ett par damtrosor som första bild. Jag har ju en shop sedan många år. Idag har jag faktisk gjort ett nytt motiv till shopen. Pure Gaming som
 är mitt motto på mina spelsidor, har fått ett eget tryck. Det finns en hel hoper med saker där även till hundar. Bara kolla in på shopen. Priserna är humana och kvalitén på klärderna är väldigt bra. Jag tar väldigt lite provision så det ska bli så billigt som möjligt för kunderna. 


Igår så spelade jag hela dagen, vara bara ute en sväng och köpte att par jeans och lite annat. Regna nästan hela dagen här. Skurar som avlöste varandra. Har tänkt att gå ut på en riktigt fototur, men det har var så pissigt väder ett bra tag nu. Idag är det skapligt, men blåser småjävlar här. Tänkte vara vidVätterns strand, men gå och frysa har jag ingen lust med. Hoppas det lugnar ner sig framåt kvällen så kanske det kan bli någon solnedgångsbild. 

Jag har en tidning också där det är en del artiklar om spel, kultur, och lite andra saker. De som inte är van att klicka sig runt på internet, bör nog avstå från detta. Tänker närmast på de som vill vara inne i tryggheten på ett socialt nätverk. Ni andra kan kasta er ut i cyberspace och ta in nya saker. 

 
Idag kommer det bli ett rejält recept här på bloggen. Har några att välja på, men det kommer bli ett mycket gott recept. 
 
Ha det fint och ha en härlig lördag. 
 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar